duminică, 6 februarie 2011

Innebunesc!X(

Prieteni, prieteni, mor!:[[ Azi stateam linistita, si dintr-o data aud un macait. Am tresarit! Oare era ceva hot in casa mea, sau cine se strecurase? Am verificat toate camerele, dar nicaieri nu era nimic. Era un macait care se auzea neincetat. Dintr-o data inceteaza, si se aude telemacaitul[in limba oamenilor, telefonul] sunand. Era prietena mea cea mai rata, Laptica. "Macalooo..." am zis eu, la care ea tipa la mine: "Ce faci, Branzi?! De ce nu deschizi usa? Nu auzi soneria? Stiu ca esti acasa!" Ah ce prostuta sunt! Uitasem ca mi-am schimbat soneria, iar acum macaie! I-am deschis usa lui Laptica si ea a intrat nervoasa. Mi-a zis ca trebuie sa-mi arate o poza foarte importanta! Cand am vazut-o, era sa fac infarctmac! Uitati poza:



E Baton de ciocolata roz, cea mai mare rivala a mea, sarutandu-se cu iubitul unul din iubitii mei! Mai am inca 3, dar nu accept sa mi-l fure Batoana aia pe cel frumos! Imi mai raman cel inteligent, cel cu bani si cel de pe Terra, dar nu-l mai am pe cel frumos!:[[Cand am vazut poza am ramas asa:



! Deci va dati seama cat e de grav?! Dar trebuie sa plec, ma suna iubitul meu de pe Terra si trebuie sa vorbesc cu el. Ah, pacat ca nu pot plange pe umarul lui!:[[ 
Va ratoieeeesc[pe limba oamenilor, va iubesc]!:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu