duminică, 6 februarie 2011

Campania: STOP! Gatitului ratelor!

Buna dragilor :). Vreau sa va zic, ca m-am inscris intr-o campanie numita: Stop! Gatitului ratelor! 
Uitati cum arata campania:

                                                                       Nevinovatie...                                                        


                                                                       Fericire....


                                                                  Libertate...



                                                                        Maturitate...

                                                                      Sfarsit tragic!

Vedeti dragilor?! Nu cred ca voua v-ar convenii sa va puneti in locul lor!





By Criss

3 comentarii:

ganduri.aruncate.pe.net. spunea...

Exact! Eu nu am mancat in viata mea carne de rata si nici nu o sa mananc! Respect pentru branzi si pentru toate rateleeeeee!\m/

Rebeca C. spunea...

eu am pacatuit!:"> am mancat de cateva ori dar ma las!=))


URA PT BRANZIIIII!:x:x

Anonim spunea...

offf ce trista postare:((
branziii,promit ca nu te voi mai dezamagi:))
de acum voi manca doar peste cu legume:*
pentru tine si semenii tai>:D<

Trimiteți un comentariu